2011/11/20

2011-11-20

Eskolara joan naiz. Baina ez betiko orduan. Beranduago izan da. Dena aldatuta dago. Ez dut ulertzen: amets bat izan daiteke.
Non daude umeak? Non daude nire ikasleak?
Eskola ere ezberdina da. Txikiagoa itsusiagoa. Beste irakasleak ere joan dira, edo ez dira etorri.
Non dago nire gela?
Bai seguru. Amesten ari naiz.
Edozein gelatara sartuko naiz...
Teacherrena izan daiteke. Izan ere Teacherren gelan  dagoen antzeko tramankulua bait dago. Baina gaur ez dago debekatuta sartzea. Jendea sartzen da, paper batzuk hartu eta gero hor dauden bi kutxa gardenetan sartzen ditu.
Ze arraro. Teacher ez dago. Bere mahaian "andereƱo batzuk" daude.
Ez da ametsa, esnatu Angel. Igandea da. Zure herriko eskolan zaude!!!
Hauteskunde eguna da!!! Eman zure botoa eta amaitu egunerokoa!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina