2011/10/01

2011-10-01

EGUN BAT NOJAN
Uda dirudi eta urrian gaude dagoeneko! Atzo ahaztu zitzaidan ordutegi berrian banatzea nire ikasleen artean. Oso txintxoak direnez, gogoratu zidaten batzuk iadanik eskaileretatik zihoazela, datorren astelehenean arratsaldez eskola egongo dela.
Orain ordutegi berria interneten jarri dut.
Espero dut hondartzara joatea eta agian, ura hotzegi ez badago, bainua hartzea. "Pilak" kargatu behar dira gero lana gogo handiz egin ahal izateko.
Haiei esan diet, baina hemen nire blogean ere argi utzi nahi dut OSO POZIK nagoela nire ikasleekin. Ia beti oso ondo portatzen dira, eta badakit gero eta hobeto egingo dutela.
Astelehenean Mate kontrola badakit ondo aterako dela. Esan diet "nire nota" ona izan behar duela, denon artean egiten dutelako.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina